El Mercat d'Olot canvia de dia

19 de desembre de 2023 a les 08:56h

Amb la voluntat d’oferir el millor servei i proximitat aquests dies festius de Nadal, el mercat setmanal de la ciutat canvia de dia. D’aquesta manera, en comptes de celebrar-se el  dilluns 25 de desembre – dia de Nadal – i el dilluns 1 de gener de 2024 – primer dia de  l’any – es durà a terme el diumenge 24 de desembre i el dimarts 2 de gener.  

Els horaris es mantenen i, per això, les més de 120 parades del mercat setmanal obriran  com és habitual pels volts de les 9 del matí i fins a les 14 h al Firal, Firal Petit i  Firalet de la ciutat.  

Paral·lelament i de forma excepcional, la Plaça Mercat d’Olot també estarà oberta un  diumenge, el proper 24 de desembre fins a les 15 h del migdia, perquè tots els veïns i  veïnes puguin adquirir els seus productes frescos i de qualitat abans de sopar de Nadal i  pels seus àpats i celebracions del dia de Nadal.