Els Mossos d’Esquadra estan decidits a reduir la sinistralitat a les carreteres catalanes i durant la jornada d’avui, han realitzat un nou macrocontrol a l’AP-7. El punt triat per establir el registre dels vehicles ha estat la localitat de Fornells de la Selva, a la província de Girona.
Durant l’operació, s’ha examinat la velocitat de 2300 vehicles, denunciant a quatre d’aquests per superar el màxim permès. A més, també s’han aturat a 15 camions, 2 autocars i 6 furgonetes, entre els que s’han produït 30 denúncies i s’ha immobilitzat un vehicle.
Tot i això, el fet més sorprenent ha estat que un transportista de vedells ha donat positiu en cocaïna. Com que el conductor no es podia fer càrrec del camió que viatjava amb 68 vedells vius des de Bèlgica, la policia ha demanat al Departament d’Agricultura un nou responsable per transportar el bestiar. Finalment, el camió ha continuat amb la seva ruta prevista i l’actuació dels Mossos ha significat un nou cop sobre la taula contra la sinistralitat.