La Ciutat de Girona

Lloret Turisme posa en valor la trajectòria del Lloret Film Office a Madrid

Lloret Turisme, entitat de gestió i promoció turística de Lloret de Mar, ha participat a l’ITH Innovation Summit, un esdeveniment de referència en l’àmbit hoteler sobre les darreres novetats en innovació i tecnologia aplicades al sector, organitzada per l’Instituto Tecnológico Hotelero (ITH). Lloret Turisme hi va participar com a entitat convidada per parlar del seu projecte Lloret Film Office, una divisió creada el 2006 per oferir assessorament professional al sector audiovisual que vol filmar a Lloret de Mar i aprofitar el potencial de les filmacions com a estratègia de dinamització del municipi i de promoció turística de la destinació. La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, hi ha participat acompanyada de Jorge Noguerales, un dels localitzadors més cotitzats del moment i que darrerament ha portat diverses superproduccions a Lloret de Mar, com Uncharted, en un taula moderada per Héctor Coronel, Director de Turisme de l’Ajuntament de Madrid. Elizabeth Keegan ha explicat que “en aquests 17 anys de gestió del Lloret Film Office hem pogut crear sinergies i teixir complicitats amb especialistes del sector, com Jorge Noguerales, i aconseguir un alt grau de fidelització i repetició que ve motivat per unes localitzacions amb una enorme versatilitat: la combinació dels jardins noucentistes de Santa Clotilde i l’entorn verge de Cala Sa Boadella, una oferta hotelera especialitzada i la llarga trajectòria del Lloret Film Office que compta amb aquesta voluntat de facilitadora”.

 

L’any passat Lloret de Mar va acollir una trentena de rodatges i sessions fotogràfiques entre les quals destaquen la superproducció de Warner Bros “Mrs. Davis” que actualment s’emet a HBO. A banda dels rodatges per a sèries, que darrerament s’han incrementat notablement degut al gran volum de contingut audiovisual de les plataformes de streaming, també destaquen rodatges de caràcter publicitari d’importants marques comercials. En aquest sentit, l’any passat es varen rodar a Lloret anuncis i sessions fotogràfiques per a Donuts, Volvo o Isdin. Pel que fa a aquest 2023, de moment, han apostat per la destinació la sèrie “la Mano de Hierro” de Netflix i les marques Nestea, Mahou o Desigual.

MinervaPacheco

Missatges recents

Tallada la circulació de trens de l’R1 i l’RG1 per l’atropellament d’una persona

La circulació de trens de l'R1 i l'RG1 està tallada entre Mataró i Arenys de…

9 minuts fa

Un home mort i una dona en estat greu en un xoc a l’N-230

Un home de 71 anys veí de l'Alta Ribagorça ha mort aquest dilluns en un…

12 minuts fa

Vilafranca del Penedès celebra el recital ‘Esgarrapant la nit… poesia en femení’

Esgarrapant la nit… poesia en femení és un recital poètic i musical que aquest dissabte…

19 minuts fa

Les prioritats de la UE haurien de centrar-se en educació, segons els espanyols

L'Eurobaròmetre del Parlament Europeu indica que pels espanyols, els temes més prioritaris són l'educació i…

20 minuts fa

La pedregada de dissabte arrasa la collita de 1.500 hectàrees de vinyes de l’Alt Penedès

La pedregada que va caure dissabte al Penedès ha arrasat la collita de prop de…

24 minuts fa

Se celebra la primera sessió del Consell Municipal de Salut Pública de Vilafranca

Dijous passat 30 de maig es va reunir per primera vegada el Consell Municipal de Salut…

41 minuts fa

Esta web utiliza cookies.