Lloret de Mar, seu de les Skate Series de l’11 al 13 de juliol

La competició arriba a la segona edició amb la incorporació de la modalitat VERT

02 de juliol de 2025 a les 10:42h

Lloret de Mar acollirà, de l’11 al 13 de juliol,  la primera aturada de la temporada de les Ibredrola Skate Series, que organitza la Reial Federació Espanyola de Patinatge. És una competició d’skateboarding que consisteix a realitzar trucs i maniobres al damunt d’un monopatí. La presentació oficial s’ha fet aquest dimarts, a la sala d’actes de l’Ajuntament, amb l’alcalde, Adrià Lamelas, i el president de la Reial Federació Espanyola de Patinatge, Carmelo  Paniagua.  

La competició, tant masculina com femenina, arriba a la segona edició, després de  l’èxit que va tenir la del passat 2024. Ho farà amb la novetat de la incorporació de  la modalitat VERT, una disciplina espectacular i de gran exigència tècnica. Aquesta,  es caracteritza per l’ús de rampes amb parets pràcticament verticals, en què els  skaters executen maniobres i trucs a l’aire, oferint un impacte visual molt atractiu  per a tots els espectadors.  

Amb aquesta ampliació, les Iberdrola Skate Series 2025 es consoliden com el  campionat de referència a Espanya i també es posicionen com un espai de  creixement, innovació i visibilitat per a totes les formes d’expressió de  l’skateboarding. A més, apostant per l’esport femení i pel desenvolupament de les  noves modalitats.  

També en la presentació de l’acte, el regidor d’Esports, Frederic Guich, ha destacat  que “la celebració de les Skate Series a Lloret suposa incorporar un nou  esport en el calendari de competicions de la vila i una gran oportunitat per  conèixer més a fons aquesta modalitat tan espectacular i d’exigència  tècnica”

 
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit