Dijous, 12 de desembre de 2024
És notícia

Lloret participa en la fira IBTM i acull la trobada de Mensa

Avatar photo

Del 5 al 10 de desembre l’hotel  Samba de Lloret de Mar ha acollit la Trobada Anual de Mensa, un esdeveniment organitzat per Mensa Espanya, l’Associació Espanyola de persones amb alt Coeficient Intel·lectualEn aquesta 39a edició hi han participat un total de 350 socis i convidats provinents de diferents punts de l’Estat Espanyol i l’estranger. L’objectiu de Mensa és “identificar i promoure la intel·ligència i proporcionar als socis un entorn social i  intel·lectual estimulant”. 

Durant la trobada, de caràcter eminentment lúdic i de cohesió, s’hi han organitzat  també tota mena d’activitats formatives, culturals, ponències, visites, debats i jocs  que també van ser accessibles per a tots els públics. 

L’Organització Mundial de la Salut (OMS) defineix a una persona superdotada com  “aquella que té un coeficient intel·lectual superior a 130” a l’escala de David  Wechsler. S’estima que un 2% de la població pot ser considerada superdotada, però  només es detecta un 0,01% del total. 

Els participants van dur a terme diferents activitats a Lloret de Mar, com una Ruta Indiana per descobrir el llegat indià del municipi o una visita als Jardins de Santa Clotilde. Des del Lloret Convention Bureau, entitat de promoció del turisme de reunions i esdeveniments a Lloret de Mar, s’ha col·laborat en l’organització d’aquest  programa social. 

A més la setmana passada, el Lloret Convention Bureau va participar com a expositor a la IBTM de Barcelona, la fira de turisme MICE més important d’Europa, juntament amb els seus membres Evenia Hotels, l’hotel L’Azure, Sagalés i  Avantgrup, on va dur a terme diferents entrevistes amb organitzadors d’esdeveniments internacionals així com reunions amb organismes supramunicipals  com el Spain Convention Bureau.  

En paraules de la directora del Convention Bureau, Montse Belisario “Sempre és  una gran oportunitat ser presents a la IBTM, ja que ens proporciona  visibilitat a escala de marca i ens permet reunir-nos tant amb clients com  proveïdors del sector, presentar-los les novetats de la destinació i preparar  l’estratègia de comercialització i promoció de la temporada vinent. En aquesta ocasió, a més a més, ens hem reunit amb el Spain Convention Bureau, amb la voluntat de restablir la nostra col·laboració i així continuar  sumant sinergies”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El govern de Salou aprova un pressupost de 65 milions, amb més d’11 milions d’inversió

Notícia següent

L’Ajuntament de Castellbisbal posa en marxa un canal de difusió a WhatsApp

Notícies relacionades