Aquesta setmana Lloret Turisme i el Lloret Convention Bureau participen en diferents accions promocionals vinculades al turisme de reunions i esdeveniments i al turisme esportiu, dos segments que, en paraules d’Elizabeth Keegan “es complementen perfectament i formen part de l’estratègia de diversificació de productes turístics de Lloret de Mar per desestacionalitzar i allargar la temporada”.
Des d’ahir i fins al 23 de març Lloret Turisme participa en el workshop Sports&Events, una trobada internacional en l’àmbit del turisme esportiu que té lloc a València i que està organitzada pel Grup Eventoplus, FC Sports Experiences (UK) i Sport&Tourism Consulting. El programa de tres dies té per objectiu posar en contacte proveïdors i compradors de l’àmbit del turisme esportiu internacional. També hi participen altres empreses lloretenques com: l’hotel L’Azure i Evenia Travel Services. Aquesta setmana també, els dies 25 i 26 de març, Lloret Turisme participa en una altra fira vinculada al turisme esportiu, en aquest cas de ciclisme, la Copenhagen Bike Show. Lloret de Mar disposa de 17 establiments i 2 agències receptives especialitzades en ciclisme i un web que aglutina tota l’oferta i les rutes: www.lloretcycling.com. Aquesta setmana també hem rebut a la destinació la visita del TTOO alemany DFT Sports, que va visitar totes les instal·lacions esportives del municipi.
Pel que fa al turisme de reunions i esdeveniments, amb la recuperació dels mercats internacionals, el Lloret Convention Bureau aposta aquest 2023 per diferents accions promocionals en l’àmbit europeu. Recentment, va organitzar un webinar per a diferents agències organitzadores d’esdeveniments dels països nòrdics conjuntament amb l’hotel L’Azure, Evenia Hotels, l’hotel Santa Marta, l’hotel Rigat Park i l’hotel Delamar. Aquesta acció es complementarà amb la participació del Lloret Convention Bureau al WS Max Day a Estocolm que se celebrarà a mitjans de juny i comptarà amb la participació d’una quinzena d’agències organitzadores d’esdeveniments de Suècia. Al mateix temps s’aprofitarà el desplaçament al Nord d’Europa per fer una sèrie de visites comercials a Oslo amb la voluntat de consolidar la presència de Lloret de Mar al mercat escandinau. A més, aquest cap de setmana la destinació ha acollit un viatge de familiarització vinculat a l’acció promocional “Break the Ice Forum” organitzada pel Costa Brava Convention Bureau amb 17 agències organitzadores de Regne Unit, Alemanya, França i Itàlia, entre d’altres.
Aquesta setmana el Lloret Convention Bureau es troba en una gira promocional al mercat francès, presentant Lloret de Mar del 21 al 23 de març a les ciutats de Lió, Marsella i Montpeller a més d’una trentena d’agències d’esdeveniments. També hi ha participat Evenia Hotels, l’hotel L’Azure, l’hotel Santa Marta, l’hotel Rigat Park i l’hotel Sant Pere del Bosc. En paraules de la directora del Lloret Convention Bureau, Montse Belisario, “el mercat francès segueix essent un dels mercats estratègics, juntament amb el nacional i l’escandinau, així com els mercats tradicionals europeus. La proximitat de Lloret de Mar a la frontera francesa, la connectivitat amb avió o tren, la tradició turística de la destinació, així com l’àmplia oferta especialitzada disponible resulten molt atractius per a aquest públic objectiu. A banda, accions com aquestes posen en valor la bona sintonia entre el sector públic i el privat”.
L’Ajuntament de Granollers, conjuntament amb els centres educatius de formació professional de la ciutat, i…
Lloret Turisme ha llençat aquesta setmana les píndoles promocionals que conformen el projecte “Lloret is a match”,…
L’Ajuntament de Mollet del Vallès obre una convocatòria per contractar 5 nous agents de la…
Les costes de Tarragona, Barcelona i Girona rebran 3.360.000 euros per reparar els danys del…
El cicle Castelldefels Comedy Stars es va acomiadar el passat cap de setmana fins al proper mes…
Unes 200 persones s'han concentrat aquest dimecres al vespre a la plaça Major de Vic…
Esta web utiliza cookies.