Dimecres, 25 de juny de 2025
És notícia

Lloret amplia les zones d’aparcament per a residents a Can Sabata, el Molí i el Rieral

Avatar photo
Aquests dies s’estan duent a termes les tasques de senyalització i pintura viària
Zona verda

L’Ajuntament de Lloret de Mar posa en marxa a partir del 10 de juny una actuació important per millorar l’estacionament dels residents als barris de Can Sabata, el Molí i part del Rieral.

En paraules del regidor de mobilitat, Joan Escalona, “l’objectiu és donar resposta a una demanda creixent de la ciutadania i facilitar l’accés diari als veïns i veïnes d’aquestes zones”.

Aquesta nova actuació inclou la creació de noves places d’aparcament per a residents, degudament senyalitzades i amb reforç de pintura viària específica, així com zones d’aparcament compartit amb horari regulat, que permeten compatibilitzar la mobilitat residencial amb l’activitat econòmica i comercial dels barris.

Principals novetats:

  • Ampliació de l’aparcament exclusiu per a residents als carrers interiors dels barris de Can Sabata, el Molí i el Rieral.
  • A les vies principals com l’avinguda Rieral, l’avinguda Josep Pla Casadevall i un tram de l’avinguda Vidreres, s’estableix un sistema d’aparcament no exclusiu per a residents, actiu en horari regulat: de 8 a 13 h i de 16 a 20 h.
  • Aquest sistema facilita la rotació de vehicles i beneficia el comerç i la restauració local, especialment en franges de màxima afluència.

Aquestes millores s’inclouen dins d’un pla global de mobilitat sostenible i són finançades pel Mecanisme de Recuperació i Resiliència – NextGeneration EU, dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del Govern d’Espanya.

 

 

Canvi d’app per facilitar l’estacionament digital

Coincidint amb l’inici d’aquestes mesures, aviat l’app de gestió d’estacionament AparcarE serà substituïda per iParkcity App, una aplicació més intuïtiva, moderna i funcional, que facilitarà als residents la gestió de l’aparcament des del mòbil, amb opcions de pagament a través de Google Play i Apple Store, i servei d’atenció 24 hores.

En paraules de l’alcalde de Lloret, Adrià Lamelas, “Continuem treballant per oferir una mobilitat més ordenada prioritzant les necessitats dels residents”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Una baralla a Tarragona acaba amb un autobús destrossat

Notícia següent

Cloenda del programa “Camina, fes salut i coneix L’Hospitalet”

Notícies relacionades