En llibertat un noi amb antecedents després de robar en 18 cotxes en una nit a la Costa Brava

El noi va robar 17 vehicles en un pàrquing i 1 al passeig marítim, tots ells durant la mateixa nit

11 de gener de 2025 a les 16:08h

Els Mossos d’Esquadra han detingut a Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà) un home de 27 anys per un delicte de robatori amb força que ha sostret objectes de l’interior de divuit vehicles estacionats a la localitat.

Els robatoris es van produir el 2 de gener; disset van ser en un pàrquing conegut com el Gas Vell de matinada i l’últim al passeig del Mar. La Unitat d'Investigació, en col·laboració de la Policia Local de Sant Feliu de Guíxols, en va determinar l'autoria i va procedir a la seva detenció.

L’home, a qui conten antecedents policials, va quedar arrestat el 8 de gener. L’endemà va passar a disposició judicial i ha quedat en llibertat amb càrrecs. La investigació continua oberta i no es descarten més detencions.

Del vehicle aparcat al passeig del Mar es va sostreure documentació, 20 euros i dues targetes de crèdit amb les que es van fer moviments bancaris per valor de 46 euros en tres establiments comercials el mateix dia. La resta de delictes s'investiguen.