Dimarts, 3 de desembre de 2024
És notícia

L’experiència centra l’estratègia de Lloret Turisme

Avatar photo

Lloret Turisme organitza la jornada ‘Networking entre arbres’ amb els membres del projecte Lloret Adventure

El parc de cordes Gnomopark va ser l’espai escollit per a la jornada “Networking entre arbres”, impulsada per Lloret Turisme amb l’objectiu de donar a conèixer i enfortir lligams entre les empreses d’activitats d’aventura i turisme actiu de la destinació i les empreses d’allotjament.

Com explica la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan: “les propostes amb component experiencial han deixat de considerar-se oferta complementària per convertir-se en l’oferta central, en la nostra proposta de valor. A dia d’avui tothom que viatja busca què podrà viure a la destinació on va”. En aquest sentit, des de fa anys, la plataforma d’Intel·ligència Turística de Lloret de Mar (Mabrian Technologies) mostra com el producte de turisme actiu va guanyant posicions en interès i satisfacció any rere any. Des de Lloret Turisme s’està treballant en diferents línies estratègiques posant en valor que la destinació no només disposa d’un entorn natural de mar i muntanya privilegiat, sinó que també disposa d’un gran ventall d’activitats d’aventura i de turisme actiu per crear experiències memorables.

En aquesta jornada de “Networking entre arbres” hi van participar per una banda les empreses d’activitats següents: Lemon Kayak, Kayak Adventure, Water Sports Fenals, Golf Lloret, Gnomo-Park, Diving La casa del mar, DQR Quads i Experiences Costa Brava, i per l’altra, més d’una vintena de representants d’empreses d’allotjament de Lloret de Mar.

“Networking entre arbres” va ser una sessió de networking preparada amb una dinàmica de treball disruptiva i divertida, allunyada dels formats tradicionals previstos per aquestes jornades. La sessió va tenir lloc a l’aire lliure, al mateix parc de cordes, i es varen generar espais distesos i relaxats que varen facilitar la interacció i generació de sinergies entre els professionals.

El projecte Lloret Adventure, creat el 2014, neix per aglutinar les empreses que ofereixen experiències outdoor i promocionar-les sota la marca Lloret Adventure. A dia d’avui aquest projecte el formen 10 empreses amb una variada oferta d’activitats: bungee-jumping, excursions en catamarà, golf, caiac, para-sailing, quad, busseig, coastering o parcs de cordes, que comparteixen estratègia i pla d’accions de promoció i comunicació.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La passarel·la MODAILLA presenta les col·leccions dels projectes finals de l’alumnat

Notícia següent

Sumem per Salou-PSC celebra la transformació energètica del municipi

Notícies relacionades