Junts i PSC proposen a ERC un govern d’unitat per a Salt, que garanteixi l’estabilitat davant dels importants reptes que afronta el municipi. Després de les eleccions del 28 de maig, en les quals Junts i PSC van obtenir 4 i 5 regidors respectivament, les dues forces han respectat la iniciativa d’ERC, guanyadora de les eleccions amb 6 regidors, d’impulsar les converses malgrat que no s’han concretat en un acord.
És per això que Junts i PSC han decidit moure fitxa i han exposat aquest divendres que és el moment de proposar un pacte d’unitat, amb els 15 regidors que sumen les tres forces, per garantir “un govern fort i estable”. “Un acord ampli que en cap cas pot suposar més despesa econòmica per a l’Ajuntament”, han detallat.
Ambdós partits destaquen que la proposta és “un acte de responsabilitat, ja que malgrat les diferències que hi puguin haver entre les diferents forces polítiques, és l’hora de sumar i treballar per a tots i cadascun dels veïns i veïnes de la vila, construint un futur millor per a Salt”. “Creiem que és molt important que ERC accepti aquest govern d’unitat per fer front als reptes presents i futurs de Salt”, han subratllat els candidats de Junts i PSC.