Josep Maria Martínez (PSC), nou alcalde de Roses

Avatar photo

Martínez ha estat envestit alcalde amb els vots de Junts i Gent del Poble, les dues formacions amb qui formarà govern

Josep Maria Martínez (PSC) s’ha convertit aquest dissabte en el nou alcalde de Roses (Alt Empordà) amb el suport de Junts i Gent del Poble, les dues formacions amb qui formarà govern.

 

Els socialistes van aconseguir quatre regidors a les eleccions del 28-M, però van empatar amb Esquerra, la llista més votada. Junts en va aconseguir tres; Gent del Poble, dos; Lliures per Roses-ARA PL, dos més i Vox i el PP en va aconseguir un cadascun.

 

Durant el seu discurs d’investidura, Martínez, ha defensat l’acord com el “fruit de la unió de perfils i ideologies amb un clar interès municipalista”. “No és un pacte contra res ni ningú, sinó que actua com a representació d’una majoria plural de la ciutadania de Roses”, ha assegurat.

 

“Aquests dies hem consensuat i fusionat projectes i propostes per a la configuració del programa de la legislatura, que també obrim als grups de l’oposició per incloure propostes que el puguin completar”, ha afegit.

 

El pacte a tres bandes s’ha materialitzat malgrat que el cap de llista d’ERC i exalcalde del municipi, Joan Plana, va fer una crida a Junts i Gent del Poble a fer marxa enrere i donar-los suport.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor ofegada una dona a la platja de la Llosa de Cambrils

Notícia següent

Albert Castells (Junts) és elegit alcalde de Vic en minoria

Notícies relacionades