Intervenen 865 plantes de marihuana a Cassà de la Selva

15 d'octubre de 2021 a les 14:21h

La Guàrdia Civil va intervenir 865 plantes de marihuana en un magatzem de Cassà de la Selva (Girona), en el marc de l'Operació Miller, destinada a evitar el cultiu i tràfic de drogues.

En un comunicat aquest divendres, han explicat que els Agents del Destacament de Seguretat de l'Aeroport de Girona, després de la inspecció d'una plantació industrial de cànem, van tenir coneixement que les plantes es traslladaven fins a un magatzem de Cassà de la Selva.

Els guàrdies civils es van desplaçar i van inspeccionar aquest magatzem, van intervenir les 865 plantes de marihuana i van procedir a la recerca dels dos presumptes responsables de la plantació, per un possible delicte de cultiu i tràfic de drogues.

Sobre l'autor
Europa Press
Europa Press
Veure biografia
El més llegit