Un total de 10 dotacions dels Bombers de la Generalitat han treballat aquesta matinada en l’extinció d’un incendi declarat al restaurant situat al Camí Pla del Marroch, a Vilablareix (Gironès), un establiment propietat dels germans Roca.
L’avís del foc s’ha rebut a les 4.33 hores, després que les flames s’hagin originat a la cúpula de fusta de l’edifici. Segons han informat els Bombers, el foc s’ha pogut estabilitzar cap a les set del matí, i les tasques posteriors s’han centrat a protegir el mas principal i revisar possibles punts calents per evitar rebrots.
L'incendi no ha deixat persones ferides i ja estaria estabilitzat
Malgrat l’espectacularitat de l’incendi, no s’han registrat ferits. Les causes del foc encara s’estan investigant, i durant les properes hores es faran inspeccions per determinar-ne l’origen i valorar els danys materials, que podrien ser importants a la part superior de l’estructura afectada. Tot i això, afortunadament el foc no s'ha propagat en altres zones del recinte capacitat per acollir celebracions multitudinàries amb grans zones verdes, encara que en funció dels danys els germans Roca es podrien veure obligats a enderrocar la cúpula.
Els Bombers continuen treballant al lloc per refredar la zona i assegurar l’estabilitat de l’edifici, mentre que els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Vilablareix col·laboren en les tasques de seguretat i perimetratge de l’espai.
