Identifiquen i detenen un menor de 17 anys com a responsable de la violació de la noia que va sortir a córrer a Vidreres

Els Mossos d'Esquadra han arrestat el sospitós aquest divendres a la tarda i la investigació continua oberta

18 de setembre de 2026 a les 20:26h

Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest divendres a la tarda, a Vidreres (la Selva), un jove de 17 anys relacionat amb la violació d'una noia de 22 anys en una zona boscosa del mateix municipi. Els fets es van produir el migdia del 12 de setembre i, segons la informació policial, el menor ha quedat a disposició de la Fiscalia de Menors.

La Divisió d'Investigació Criminal de la policia catalana manté oberta la investigació.

L'agressió va tenir lloc quan la noia de 22 anys va sortir a córrer

La víctima va sortir a córrer quan un home la va abordar a prop de la urbanització Aiguaviva Parc, la va amenaçar amb una arma blanca i la va agredir sexualment. Després, el presumpte autor va fugir.

Concentració davant l'Ajuntament i lectura d'un manifest

Aquest passat dimecres, un centenar de persones es va concentrar davant de l'Ajuntament de Vidreres per mostrar el seu rebuig als fets i donar suport a la víctima. L'acte va estar encapçalat per l'alcalde, Jordi Camps, que va llegir un manifest en què es reclamava "justícia".

En el manifest, Camps assenyalava que no es pot normalitzar que una dona no pugui sortir a córrer, caminar, anar a treballar, tornar a casa o simplement viure la seva vida sense por de ser víctima d'una agressió.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara