Un home agredeix sexualment una noia de 14 anys a l'estació de bus de Lloret de Mar a la vista dels passatgers

L'individu de 61 anys va intentar amagar-se en un bus estacionat, però va acabar detingut acusat d'un delicte d'agressió sexual

10 de setembre de 2026 a les 09:57h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Un home de 61 anys ha estat detingut per la Policia Local de Lloret de Mar després d'agredir sexualment una menor de tan sols 14 anys. Els fets van tenir lloc el passat diumenge dia 6 de setembre al voltant de les vuit del vespre a l'estació de bus de la localitat de la Selva. 

Tal com ha informat Girona Notícies i ha recollit El Caso, l'home va aprofitar que la noia no anava acompanyada per preguntar-li el seu nom i apuntar-lo en una llibreta. Ràpidament la jove es va allunyar i es va asseure en un banc, però el detingut va tornar a apropar-se i va començar a tocar-li els braços i les cames, intentant accedir també els seus genitals

La víctima va sortir corrents i el conductor d'un bus va alertar a la policia després d'adonar-se de l'agressió

D'aquesta forma, la víctima va sortir corrents i afortunadament el conductor d'un dels autobusos de la zona es va adonar de la situació i va alertar a la policia. Seguidament, l'home va intentar fugir i va amagar-se en un bus que estava estacionat. Tot i això, els agents de la Policia Local van arribar a l'estació en qüestió de minuts i el van descobrir ràpidament. 

Finalment, després d'un intent de fugida a peu, els agents van aconseguir detenir a l'agressor sexual al carrer dels Mestres. Paral·lelament, la víctima va explicar tot el que havia passat i un dels testimonis també va confirmar els fets, provocant la detenció de l'home acusat de cometre un delicte d'agressió sexual. Seguidament, la Policia Local de Lloret de Mar va alertar als pares de la jove de 14 anys per explicar l'atac i formalitzar la denúncia que va tancar de la pitjor forma possible el cap de setmana a la localitat de la Selva. 

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit