Dissabte, 26 d'abril de 2025
És notícia

Un transportista enxampat a la Jonquera paga més de 6.600 euros per sis infraccions

Els Mossos d'Esquadra el denuncien per una infracció molt greu, una greu i quatre lleus

La furgoneta del conductor enxampat a la Jonquera incomplint els descansos obligatoris. CEDIDA

Els Mossos d’Esquadra de trànsit han denunciat a la Jonquera (Alt Empordà) el conductor d’una furgoneta, de 46 anys i nacionalitat alemanya, per sis infraccions per incomplir els descansos obligatoris. Segons informen en un comunicat, a mig matí del 20 d’octubre, agents de trànsit que estaven fent un control preventiu de transports a l’AP-7 van aturar el conductor d’una furgoneta que portava un remolc de grans dimensions. Els mossos van comprovar que transportava motocicletes des d’Alemanya amb destí a diferents punts de la geografia espanyola, entre ells Catalunya. Els agents van comprovar que no havia respectat els descansos diaris obligatoris.

Concretament, li van interposar una denúncia per una infracció molt greu, una de greu i quatre de lleus. La primera per conduir un temps igual o superior a 15 hores sense fer cap pausa o un descans de 4.30 hores com a mínim. La greu, per conduir un temps igual o superior a 12 hores i inferior a 13.30, i les més lleus, per fer una conducció igual o superior a 11 hores i inferior a 12 hores, infraccions totes elles regulades a Llei d’Ordenació de Transports Terrestres.

Un conductor substitut es va fer càrrec de la furgoneta i del remolc per poder continuar el viatge després de pagar les sis sancions que ascendien a 6.606 euros.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor un ballarí de Gavà de 27 anys en un accident de trànsit a l’Aràbia Saudita

Notícia següent

El centre sociosanitari Bernat Jaume de Figueres recupera l’entrada de visites i acompanyants

Notícies relacionades