Vidreres condemna la violació de dissabte mentre els Mossos continuen buscant el violador

S'especula que l'agressor pogués ser un recol·lector il·legal de llentiscle

logo ACN
16 de setembre de 2026 a les 12:28h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L'Ajuntament de Vidreres (Selva) condemna la violació contra la jove de 22 anys a qui un home va, presumptament, agredir dissabte passat quan va sortir a córrer per una zona boscosa de la urbanització Aiguaviva Parc.

El consistori s'ha posat a disposició de la víctima per qualsevol qüestió que necessiti i al mateix temps demana "màxim respecte" per a la noia i per la seva família. A més, des de l'Ajuntament han convocat una concentració de rebuig a la violació per aquest dimecres 16 de setembre a les set de la tarda just davant del consistori.

CONTINUA LA RECERCA DE L'AGRESSOR

Mentrestant, els Mossos d'Esquadra encara investiguen els fets i treballen per intentar trobar el responsable dels fets que continua desaparegut.

Els fets van passar el dissabte 12 de setembre al migdia quan la víctima va sortir a córrer per una zona boscosa i un home jove la va abordar prop de la urbanització Aiguaviva Parc, la va amenaçar amb un objecte, probablement una falç, i la va agredir sexualment.

S'especula que l'agressor podria ser un recol·lector il·legal de llentiscle, ja que se n'han vist a la zona amb furgonetes que omplen d'aquest arbust.

Els Mossos van rebre l'avís a través del telèfon d'emergències 112 i diverses patrulles es van dirigir al lloc dels fets. La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) s'ha fet càrrec de la investigació

Sobre els autors
marc pascual
Marc Pascual Garsaball
Veure biografia
logo ACN
ACN
Veure biografia
El més llegit