Girona promociona la seva oferta turística amb diferents accions d’àmbit nacional i internacional

La ciutat participa a l'acció "A love story. Setmana de la Costa Brava Pirineu de Girona a Madrid" i a la fira City Fair de Londres

0
699

Aquest mes de juny, l’Ajuntament de Girona ha participat en accions promocionals a Madrid i Londres amb l’objectiu de posicionar la ciutat en el mercat estatal i internacional. En aquest sentit, els dies 7 i 8 de juny la ciutat de Girona ha estat present en l’acció “A love story, setmana de la Costa Brava Pirineu de Girona” a Madrid, organitzada pel Patronat de Turisme Costa Brava per donar a conèixer, per una banda, l’oferta de turisme de congressos a agències de viatges especialitzades en producte MICE i, per l’altra, per presentar la ciutat com a destinació de turisme vacacional i esportiu a agències d’aquest àmbit. L’acció ha inclòs diferents networkings de treball amb agenda d’entrevistes, una presentació de la destinació i una sessió dinàmica i participativa entre les destinacions gironines i les agències assistents consistent en dissenyar “Una història d’amor a la Costa Brava i al Pirineu de Girona”.

Així mateix, l’Ajuntament de Girona ha tingut presència a la fira City Fair que acaba avui i que s’ha celebrat a Londres des del diumenge, dia 11 de juny. En aquesta fira s’ha concentrat l’oferta de diverses ciutats i destinacions turístiques d’àmbit internacional, i ha comptat amb un workshop amb agenda d’entrevistes amb tour operadors, agents de viatges i altres professionals del sector turístic de diferents països, durant el qual Girona ha presentat l’oferta de recursos i serveis turístics de la ciutat, fent especial incís en el producte cultural, gastronòmic i esportiu.

La tinenta d’alcaldia i regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes, apunta que “la participació en aquestes accions dona continuïtat a la línia estratègica de promoció turística de Girona, que té per objectiu potenciar mercats turístics com l’anglès. El mercat britànic mostra un clar interès pel producte de turisme esportiu i ha presentat un important creixement en els darrers anys”.

“Pel que fa a Madrid, les connexions amb tren d’alta velocitat ens permeten promoure la ciutat al llarg de tot l’any com a destinació d’escapades i de turisme de negocis. La promoció del turisme de congressos és un dels eixos centrals de les polítiques turístiques de Girona com un dels grans motors econòmics de la ciutat i, per tant, la participació en accions com aquesta són necessàries per a la captació de nous esdeveniments per a la ciutat, així com per a la consolidació dels existents” ha remarcat la regidora.

FER UN COMENTARI