Tragèdia al gironès: mor un conductor en un violent xoc frontal amb un camió de Bombers

A causa de la violència del xoc el camió dels Bombers, que tornava d'un servei, ha bolcat i s'hi han registrat tres ferits

16 de març de 2026 a les 09:54h
Actualitzat: 16 de març de 2026 a les 10:46h

El conductor d’un turisme ha mort aquest dilluns al matí en un xoc frontal amb un camió dels Bombers a la carretera C-65, a l’altura de Cassà de la Selva, al Gironès. L’accident s’ha produït cap a tres quarts de set del matí, quan el vehicle d’emergències tornava d’un servei.

Per causes que encara s’investiguen, el cotxe ha impactat frontalment contra el camió de Bombers, que a conseqüència de la topada ha acabat bolcat en sentit contrari de la marxa. El conductor del turisme, que viatjava sol, ha mort a causa de l’impacte.

7495c58e 2fc4 48e4 99fa a1c49da89ce8

En el sinistre també s’hi ha vist implicat un segon turisme. Tres persones han resultat ferides: dues en estat menys greu i una amb ferides lleus. Totes han estat traslladades a l’Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta.

Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat, quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra i diverses unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que també ha activat el servei de suport psicològic per atendre els afectats.

AFECTACIÓ A LA CIRCULACIÓ

Arran de l’accident, la C-65 continua tallada a l’altura del sinistre i s’han habilitat desviaments senyalitzats per garantir la mobilitat a la zona mentre duren les tasques d’assistència i investigació.

Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual Garsaball
Veure biografia
El més llegit