Girona crea un nou servei per facilitar la gestió d'ajuts i l'assessorament

24 de gener de 2022 a les 10:58h

Girona crearà una oficina municipal de rehabilitació d'habitatges per facilitar la gestió d'ajuts i l'assessorament en aquesta matèria. La mesura és fruit d'un conveni de col·laboració entre l'Ajuntament i l'Agència de l'Habitatge de Catalunya i s'emmarca en el pla de recuperació, transformació i resiliència per fer front a la crisi de la covid-19. El nou servei té com a objectiu coordinar, informar, assessorar i facilitar la gestió dels ajuts i la prestació de serveis. El vicealcalde de Girona, Quim Ayats, assegura que des de l'Ajuntament continuen fent "passos molt importants" per impulsar ajudes en l'habitatge per als gironins i gironines.

L'Agència de l'Habitatge de Catalunya finançarà part de la despesa originada per la col·laboració duta a terme per l’Oficina de Rehabilitació Municipal, a través d’una aportació fixa inicial de 30.000 euros, i mitjançant la concessió d'una subvenció a càrrec dels fons Next Generation, en funció del nombre d'habitatges rehabilitats del programa d’ajut a les actuacions de rehabilitació. Paral·lelament, el conveni inclou el reconeixement d'una subvenció per un import de 400 euros per cada habitatge que es rehabiliti de forma efectiva.

Sobre l'autor
ACN
ACN
Veure biografia
El més llegit