Girona centralitza la tramitació de les targetes de bus a l’oficina de TMG

La mesura s’aplicarà a partir de l’1 de febrer i afectarà les targetes Bus 18, Bus 25, Bus 65, Bus 70 i Bus Social

L’Ajuntament de Girona centralitzarà la tramitació de les targetes de bus urbà a l’oficina de TMG/ Girocleta, ubicada a l’estació d’autobusos de la ciutat. La mesura busca descongestionar el servei i facilitar la gestió de les bonificacions, que fins ara s’havien de sol·licitar directament a l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre (OAMR) del consistori.

La centralització s’aplicarà a partir de l’1 de febrer i afectarà les targetes Bus 18, Bus 25, Bus 65, Bus 70 i Bus Social. Es tracta dels abonaments amb tarifa gratuïta o reduïda per a totes les línies urbanes de Girona, que estan disponibles per a tots els gironins i gironines empadronats a la ciutat. Amb aquest canvi, la sol·licitud i recollida de qualsevol abonament de bus urbà TMG es gestionarà a l’estació d’autobusos.

La compra de bitllets senzills de les línies urbanes TMG i la recàrrega de les targetes Bus 18 i Bus 25 s’haurà de seguir fent amb targeta bancària o a través del mòbil (NFC) a l’interior dels vehicles. En el cas de la recàrrega de la targeta Bus 18, l’operació també es podrà pagar en efectiu a l’oficina de l’estació.

L’horari d’obertura de l’oficina de TMG/ Girocleta és els dilluns, dimarts, dijous i divendres, de 8 a 16 hores; els dimecres, de 8 a 18 h, i els dissabte, de 9 a 13 h.