Èxit de la primera edició de la campanya “Dijous, mercat i arròs”

Des del 21 d'octubre al 7 de desembre es van repartir unes 4000 butlletes i es van servir aproximadament 6000 arrossos en els restaurants participants

La campanya “A Figueres els dijous, mercat i arròs per a tots”; ha tancat la seva primera edició amb molt bones xifres. La iniciativa tenia com a objectiu reactivar la dinamització del mercat de Figueres juntament amb l’hostaleria i les dades han estat molt positives: s’han recollit aproximadament 4.000 butlletes, la majoria en el mercat de la fruita i la verdura, i els restaurants han servit aproximadament 6.000 arrossos en les seves cartes i menús.

La campanya va comptar amb la participació de 50 restaurants que van sortejar un menú per a dues persones amb les butlletes repartides al mercat. D’aquesta manera s’han combinat dos elements singulars de Figueres, la reconeguda gastronomia de la ciutat i els mercats amb una gran oferta d’aliments de gran qualitat.

La regidora de Comerç i Mercats, Ester Marcos, valora molt positivament aquestes xifres “Volíem aconseguir que els compradors que venen al mercat també gaudeixin de la ciutat i de la seva gran oferta gastronòmica, i els resultats ens demostren que ho hem aconseguit”.