Dijous, 23 de gener de 2025
És notícia

Figueres commemora el 50è aniversari de la mort del mossèn Joan Alsina

Avatar photo

Figueres commemora el 50è aniversari de la mort del mossèn Joan Alsina i Hurtós, assassinat a Xile el 19 de setembre de 1973. 

Dimarts, 19 de setembre: 

19.30 h Missa en sufragi de Mn. Joan Alsina, a l’església de la Immaculada

Dimecres, 20 de setembre

19.00 h Acte commemoratiu a la Plaça de la solidaritat de Figueres, prop del monument dedicat a la memòria de Joan Alsina i Joaquim Vallmajó, missioners empordanesos morts a Xile i a Ruanda, respectivament, per la seva defensa dels drets humans. 

S’afegiran al monoment unes plaques commemoratives dels dos personatges i una lectura de textos de Joan Alsina. 

Dijous, 21 de setembre:

20.00 h Taula rodona a La Cate de Figueres sobre la vida i testimoni de Joan Alsina, amb les intervencions de Maria Solés (moderadora), Jordi Roig, Josep Frigola, Ricard Sarrà i Jordi Planas. Es farà una connexió en directe amb Xile per parlar amb Pepe Frias, coordinador de l’Agneda Llatinoamericana. Seguidament es farà la projecció del documental “Procés a Pinochet”. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Interrompuda la circulació de Rodalies com a conseqüència d’un atropellament

Notícia següent

Repsol renova el seu compromís amb les festes de Santa Tecla

Notícies relacionades