Figueres col·labora amb la selecció de personal per cobrir 500 llocs de treball al centre logístic d’AMAZON al polígon d’El Far

El procés de selecció tindrà lloc del 6 al 20 d’octubre

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

L’Ajuntament de Figueres col·labora amb la selecció de personal per cobrir 500 lloc de treball al centre logístic d’AMAZON al polígon d’El Far. 

El procés de selecció s’organitza en coordinació amb l’àrea de Promoció Econòmica, el Servei d’Ocupació de Catalunya, Adecco i AMAZON.

Tindrà lloc del 6 al 20 d’octubre, de dilluns a divendres, de les 9 a les 15h, excepte els dies 12 i 13 d’octubre i l’11 i 18 d’octubre de les 15h a 19h a l’àrea de Promocií econòmica, situada al carrer Rec Arnau, 6 (Convent de Caputxins).

Per altra banda, tindran lloc diferents sessions informatives els dies 11 i 18 d’octubre a les 9.30h, 11.30h, 15h i 17h a l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Figueres (C/Rec Arnau, 6). Aquestes sessions tindran un aforament limitat. 

Es pot fer reserva prèvia al correu promocioeconomica@figueres.org