Divendres, 30 de maig de 2025
És notícia

L’exposició ‘Tota pedra fa paret. La pedra seca a Catalunya’ arriba a Roses

Avatar photo

La mostra itinerant es podrà visitar gratuïtament a la Ciutadella entre el 21 d'abril i el 4 de juny

CARTELL_DIFUSIO_EXPOSICIO_PEDRA_SECA_ABRIL_JUNY_2023_page-0001

Entre el 21 d’abril i el 4 de juny, es podrà visitar a la Ciutadella de Roses la mostra itinerant ‘Tota pedra fa paret. La pedra seca a Catalunya’. L’exposició ha estat produïda per l’Associació per la Pedra Seca i l’Arquitectura Tradicional (APSAT) i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya amb motiu del reconeixement, el novembre de 2018, de la tècnica de la pedra seca com a patrimoni cultural immaterial per part de la UNESCO.

L’exposició és eminentment fotogràfica i s’estructura en diversos àmbits on s’explica què és la pedra seca, els tipus d’elements constructius que es poden aconseguir mitjançant aquesta tècnica, exemples de construccions de pedra seca declarades bé cultural d’interès nacional, construccions singulars de Catalunya, o la pedra seca dels diferents territoris de Catalunya, entre altres.

L’obertura de la mostra es farà el 21 d’abril a les 19 h i es podrà visitar gratuïtament fins al 4 de juny, de dimarts a diumenge, entre les 10 h i les 20 h

Per a més informació: promocioeconomica@roses.cat o 972 152 521

La coordinació d’aquesta acció, a càrrec de l’AODL de desenvolupament sostenible del sector primari de Roses, està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Darrer Escorxadijous de LaTemporada Lleida

Notícia següent

II Jornades Memòria i República de les Borges

Notícies relacionades