Divendres, 13 de juny de 2025
És notícia

Es lliuren els diplomes del Projecte Singulars ‘Som Joves’

Avatar photo

Els participants en el projecte han rebut orientació laboral, han visitat diferents empreses del territori i han participat en activitats socials del municipi. També han pogut realitzar formacions professionalitzadores en el marc de dos itineraris formatius: un d’auxiliar polivalent de cuina i cambrers de sala, amb una durada total de 150 h; i l’altre d’auxiliar polivalent de comerç i magatzem, amb una durada total de 160 h. Les formacions d’ambdós itineraris es van iniciar al mes de març i van finalitzat a mitjans de maig.

El programa ha comptat amb la participació de 43 joves, dels quals 31 han fet formació. Un cop finalitzades aquestes formacions, 17 dels joves van iniciar un període de pràctiques en empreses del territori, amb l’objectiu d’aconseguir pràctica professional i promoure la seva inserció laboral.

D’altra banda, un total de 20 joves han trobat feina en empreses del territori durant la seva participació en el programa.

En aquest acte s’ha fet lliurament dels diplomes de les accions formatives realitzades. Igualment comptaran amb el suport i acompanyament de l’equip tècnic del programa fins a finals de desembre de 2023, en el que es donarà per tancada aquesta edició, la qual haurà tingut una durada de 12 mesos.

Des l’Associació Reintegra i la Paeria de Balaguer s’espera la resolució per part del SOC per poder oferir al jovent del territori la continuïtat d’aquest projecte durant el 2024, en la que seria la 5a convocatòria.

Aquest projecte està promogut i impulsat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, amb fons rebuts del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Comença el Badalona es Mostra. Edició 2023

Notícia següent

Lluïsa Pla converteix en llibre el paper de la família Girona en la transformació de Catalunya

Notícies relacionades