Els Mossos d’Esquadra han detingut dos homes i una dona de 27, 31 i 39 anys com a presumptes autors d’un robatori amb força en un restaurant d’Amer (Selva).
Els fets es van produir pels volts de quarts de dues de la matinada d’aquest dilluns, quan la policia va rebre l’avís que s’havia activat l’alarma de l’establiment. En paral·lel, les càmeres de seguretat van permetre comprovar que diversos individus es movien per la zona de la cuina amb llanternes.
Un cop al lloc dels fets, els agents van iniciar una recerca per la zona i van localitzar els sospitosos a l’aparcament del restaurant. Els tres individus es trobaven amagats dins d’un vehicle i portaven una gran quantitat de productes presumptament sostrets.
Entre el material recuperat hi havia cerveses, batuts, refrescos, sucs i una caixa d’embotits, tots ells propietat de l’establiment, segons van confirmar posteriorment els agents.
La investigació apunta que els detinguts haurien accedit al restaurant després de saltar una porta i obrir-la des de l’interior, per posteriorment regirar diverses zones del local.
Els tres arrestats, tots amb antecedents policials, van ser detinguts per un delicte de robatori amb força i van passar a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Santa Coloma de Farners el mateix dilluns 1 de juny.
