Dijous, 17 d'abril de 2025
És notícia

Enxampen un home venent droga des de la terrassa d’un bar de Figueres

Avatar photo
L’home amagava la droga en una bossa de patates fregides

Els Mossos d’Esquadra han detingut a Figueres un home de 53 anys que es dedicava a vendre droga des de la terrassa d’un bar de la plaça de l’Estació. L’arrest es va produir el passat diumenge 4 d’agost arran d’una informació que va tenir la policia sobre les sospites que s’estava produint venda de drogues al detall. En la inspecció, diversos agents de paisà van comprovar que l’home rebia les comandes de substàncies per mòbil.

Al cap de pocs instants, s’aixecava per anar a un contenidor proper on hi tenia la droga amagada a dins d’una bossa de patates fregides. Un cop tenia la comanda tornava a la plaça de l’Estació on contactava amb el client i hi quedava físicament per entregar-li la substància.

Els agents van comprovar que també feia els intercanvis en un vestíbul proper. Per tot plegat, els Mossos van acabar detenint el sospitós pels volts de les vuit del vespre, per un delicte contra la salut pública. En total, els policies van intervenir tres embolcalls d’haixix, tres més de cocaïna i 124 euros fraccionats. Es calcula que la droga requisada tenia un valor al mercat de 144 euros.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Vilanova i la Geltrú executa obres de millora al pavelló de les Casernes

Notícia següent
Àngel Ros Lleida

Lleida proposa 35 distincions honorífiques aquest 2024, entre ells l’exalcalde Àngel Ros

Notícies relacionades