Detingut un menor per vandalitzar un centre cívic de Girona i sa mare per aldarulls durant l'arrest

Les detencions s’emmarquen en els aldarulls a la Font de la Pólvora

03 d'abril de 2025 a les 09:05h

Els Mossos d'Esquadra van detenir ahir dimecres, cap a dos quarts de set de la tarda, en el marc dels aldarulls provocats al conflictiu barri gironí de la Font de la Pólvora, un menor de 15 anys per provocar destrosses al centre cívic del barri.

Segons avança el Diari de Girona i recull Europa Press, la detenció del menor, protagonitzada per una desena de furgonetes de la BRIMO, ha provocat nous aldarulls.

Alguns veïns han llançat pedres de grans dimensions als agents. Entre les participants dels aldarulls hi havia la mare del menor detingut la qual ha estat al mateix temps detinguda per desobediència. Els veïns, al seu torn, acusen els Mossos d'haver-los llançat gas pebre.

A hores d'ara tots dos han quedat en llibertat, el menor a l'espera de ser cridat per la Fiscalia de Menors i la mare pel Jutjat de Guàrdia.

Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual
Veure biografia
El més llegit