Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dijous a Ripoll un home de 30 anys, sense antecedents, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual sense penetració amb violència i intimidació. L’arrestat també està acusat d’un delicte de lesions i de detenció il·legal.
Segons fonts policials, els fets haurien tingut lloc aquest dimecres cap a les nou del vespre en un carrer de Sant Joan de les Abadesses. L’home hauria agredit la víctima, ferint-la i retenint-la contra la seva voluntat.
El cas es troba actualment en fase d’investigació i la policia continua prenent declaració a la víctima i recopilant proves per completar l’atestat.
Per la seva banda, l’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses ha condemnat de manera “rotunda” l’agressió sexual i ha rebutjat “enèrgicament” tota la violència exercida contra les dones. El consistori també ha expressat el seu suport a la víctima.
A més, l’ajuntament ha convocat una concentració de rebuig per reiterar el compromís del municipi amb la tolerància zero davant la violència masclista. L’acte tindrà lloc aquest divendres 6 de març de 2026 a les vuit del vespre a la Plaça Major de Sant Joan de les Abadesses.