Detenen per setè cop en dues setmanes un jove després convertir les platges de l'Alt Empordà en un vedat de robatoris

El jove de 23 anys ja va ser detingut en dues ocasions durant el mes de juliol

19 d'agost de 2026 a les 16:22h

Els agents dels Mossos d'Esquadra i la Policia Local de l'Escala, a l'Alt Empordà, han detingut un home de 23 anys acusat d'un nou furt, el qual hauria sostret pertinences personals d'una dona que es trobava a la platja. Aquesta intervenció suposa la setena detenció del mateix individu en només dues setmanes pel mateix tipus de delicte.

Segons informen les forces policials, el jove aprofitava que les persones estaven dins l'aigua o distretes per emportar-se els seus objectes. A més, durant el mes de juliol ja havia estat arrestat en dues ocasions anteriors per fets similars. L'individu acumula diversos antecedents i ja ha passat a disposició judicial.

Detenció recent al municipi de Sant Pere Pescador

L'últim cas es va produir dissabte 15 d'agost, quan una dona que estava a la platja de Sant Pere Pescador, va detectar que li faltava el telèfon mòbil que havia deixat sobre la sorra. La víctima va alertar immediatament els agents de la Policia Local de l’Escala i els Mossos d’Esquadra.

A través d’una aplicació mòbil, van localitzar el dispositiu robat prop de la carretera de Sant Martí d’Empúries. Els policies es van desplaçar fins al lloc indicat i van identificar el jove, qui ja tenia antecedents per robar objectes als banyistes.

En registrar-lo, van trobar que portava el telèfon mòbil sostret, motiu pel qual va ser arrestat novament per un delicte de furt. Aquest individu és responsable també d'altres robatoris comesos en diverses platges del terme municipal de l’Escala.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara