Els Mossos d'Esquadra han detingut un home, de 31 anys i amb nombrosos antecedents, per tres robatoris amb força i dos furts perpetrats a la capital de l'Alt Empordà. El primer es remunta al 26 de maig quan la policia va saber que havien violentat un traster del carrer Sant Pau. El lladre hi va accedir fracturant la part inferior de la porta i es va endur una vaixella i productes de neteja i higiene.
Els agents van iniciar les investigacions per identificar-ne l'autor. El 31 de maig es va produir un nou fet delictiu. En aquesta ocasió, un furt en un pàrquing comunitari del carrer Port Lligat. Aprofitant que la porta principal estava oberta, l’autor va accedir al recinte i, de l’interior, es va endur una bicicleta valorada en uns 1.000 euros.
El tercer fet, també un furt, va passar el dia 15 de juny en una botiga de maquinària agrícola de Figueres, d’on es van endur una motoserra. En aquest punt de la investigació els agents ja havien reunit prou indicis per a saber que podria tractar-se d’un mateix autor.
Finalment, els mossos van tenir coneixement de dos robatoris amb força a un domicili del carrer Sant Domènech, comesos els dies 17 i 18 de juny. En el primer cas, l’autor va accedir al garatge de l’habitatge i es va endur ampolles de gel, begudes i eines. L'endemà l’autor va tornar a accedir al garatge de la mateixa casa fracturant una porta i aquesta vegada es va emportar roba diversa.
Els mossos també van estudiar els indicis trobats en aquests dos robatoris amb força i els vestigis van permetre saber que corresponien al mateix home a qui els investigadors havien atribuït els dos furts i el robatori al traster.
El passat dia 25 de juny els policies van localitzar i detenir l’home al carrer Nou de Figueres. L’arrestat, amb nombrosos antecedents, va passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Figueres.