Roses repeteix una trentena d’aparicions en mitjans estatals en un intens maig comunicatiu

Roses continua motivant l’interès dels mitjans de comunicació com a destinació de referència de la Costa Brava

Durant el mes de maig s’han impulsat dues accions comunicatives. La primera, ‘Sentir la bahía de Roses, en un intenso mayo al aire libre’, anava encaminada a la posada en valor de l’espai natural de la badia de Roses, integrada en l’Associació de Badies més belles del Món, i va generar 9 aparicions en mitjans. La segona, ‘Roses tienta al paladar con su Feria de la Rosa’, ha aconseguit 14 aparicions i ha donat a conèixer el component gastronòmic i els atractius d’aquesta fira que enguany arriba a la seva novena edició, promocionant els menús i còctels florals, a més de la campanya ‘1000 Roses a Roses’. 

Altres 7 aparicions van ser producte de la darrera acció de comunicació llançada el mes d’abril sobre la primavera senderista a Roses i cinc més sobre la promoció rosinca en els mitjans de comunició, inclosa una presentació telemàtica a nivell estatal en la qual van ser presents una vintena de periodistes d’importants mitjans com Viajes National Geographic, Viajar, Woman, o Miradas Viajeras Radio.

Les 30 aparicions s’han produït en 22 mitjans diferents i de sectors diversos: 5 especialitzats en viatges (Turismo en la Red, Los Viajeros, Magellán Magazine, Trotamundo 10, Viajar, vivir y saborear), 6 gastronòmics (Vinos y Caminos, Indisa, Vinetur, El Valenciano, Valencia Gastronómica, Valencia Noticias), 2 lifestyle (Hoy Magazine, Urbanitas Magazine), 2 familiars (Ruta en Familia, Mamá tiene un plan), 1 de Natura (Aire Libre), 5 de premsa local (Girona Noticies, La Ciutat, Empordà, Tramuntana TV y Vila de Roses) y 1 Agenda (El Almanaque). 

Aquests mitjans han permès que Roses estigui present en mercats com la Comunitat de Madrid, Comunitat Valenciana o Galícia, a més de continuar reforçant el mercat de proximitat català.