Blanes recull 820 € en la campanya dels comerços pel Dia Mundial Contra el Càncer de Mama

Durant els darrers dies una 40ena d’establiments han estat venent material de marxandatge de l’Associació Catalunya Contra el Càncer i han decorat els aparadors de color rosa

Una de les accions que s’han dut a terme a Blanes aquest 2020 amb motiu del Dia Mundial Contra el Càncer de Mama ha estat una campanya protagonitzada pels comerços. L’Associació de Botiguers de Blanes Centre (ABBC) ha sumat esforços amb l’Associació Catalunya Contra el Càncer (AECC) per contribuir a la lluita d’aquesta malaltia.

Per això, amb motiu de la commemoració del Dia Mundial Contra el Càncer de Mama, que s’escau el 19 d’octubre, una quarantena d’establiments de l’ABBC ha col·laborat amb l’AECC de Blanes amb dues principals accions que han tingut lloc els darrers dies. D’una banda, han decorat els seus aparadors de color rosa, que simbolitza a nivell internacional la lluita contra el càncer de mama, i d’altra banda s’hi podien adquirir material de marxandatge de la campanya de lluita de l’AECC.

Recollits 820€ en la campanya ‘’Blanes en rosa contra el càncer de mama’

Un cop ha finalitzat la campanya, ha estat el moment de sumar les aportacions recollides amb la venda de merchandatge en cadascuna de les botigues. Així ha estat com s’ha sabut que, finalment, s’ha aconseguit reunir un total de 820’05 € amb aquestes vendes que habitualment es fan a la paradeta informativa que munta al centre de la vila l’Associació Catalunya Contra el Càncer de Blanes.

Aquest 2020 la campanya amb motiu del Dia Mundial Contra el Càncer de Mama s’ha presentat amb el lema ‘Treu Pit per Elles’, en relació a una informació prou contundent: Cada 15 segons una dona en el món és diagnosticada de càncer de mama, i per tant és important seguir redoblant esforços tant per la investigació com pel tractament i atenció a totes aquestes dones.

Es tracta que, fent una petita aportació comprant algun del material de marxandatge, es podia contribuir a poder canviar la seva realitat. Precisament a aquests 15 segons feia referència els pòsters que s’han pogut veure aquests dies penjats en diverses botigues del centre d ela vila, juntament amb el lema de la campanya de l’’BBC: ‘Blanes en rosa, contra el càncer de mama’.

Els establiments que han col·laborat en la campanya han estat: Llenceria Raval, Can Queldra, Jo També, Can Jubany, Esports Perpiñà, Sweet Things, Xaloc Perfumeria, D’Espart, D Dona, Pesca Salada Paquita, Biscuter, Dakota Urban, Dakota Sports, Dolors Íntim, Joieria Maresma, Magda G, Inusual, Coco Beauty, Farmàcia Oms, Divine, Carnisseria Can Josep, Daina Wear, Bosch Ortopèdics, Shoopins, Metròpolis, Verdures Montells, Can Borràs, Alemany, Liberty, Farmàcia Sureda, Melicotó, Galeria d’Art l’Arcada, Sabateria Sagrera, Nutt Store, Atleet, Llibreria Llibresca, Cave Canem, Joieria Puidemont, Llenceria Cachito, El Tall i La Casa Groga.