Dijous, 29 de maig de 2025
És notícia

200 puntaires participaran en la Diada de Catalunya a Lloret de Mar

Avatar photo
L’Ajuntament ha presentat una programació plena d’actes amb puntaires de diferents localitats del territori català
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lloret de Mar ja ho té tot a punt per celebrar la Diada de Catalunya, aquest pròxim 11 de setembre. Els actes es concentraran entre la plaça de la Vila i el passeig Jacint Verdaguer, on hi haurà l’habitual exhibició de puntaires, al llarg de tot el matí, mentre que, al migdia, es duran a terme els actes institucionals.

La trobada de puntaires arriba enguany a la 22a edició, amb la participació de 200 persones procedents de diferents punts del territori com Vilassar de Mar, Badalona, Mataró, Sant Hilari, Malgrat de Mar, Maçanet, Sant Fost de Campsentelles, Vilafant o Sant Jaume de Llierca, entre altres. De 10.00 h a 13.00 h, estaran al passeig Jacint Verdaguer fent puntes de coixí amb les seves habituals i magnífiques creacions.

El programa d’activitats també inclou, a les 11.45 h, a la plaça de la Vila, una exhibició de la colla Bastoners de Blanes i actuacions musicals a càrrec de la Coral Unió Lloretenca i dels Amics de la Música. Després, a les 12.00 h, també a la plaça de la Vila, començaran els actes institucionals, amb l’Ofrena floral, que tindrà la participació d’entitats del municipi, per continuar amb el parlament de l’alcalde de Lloret, Adrià Lamelas, i el Cant dels Segadors. A més, els actes comptaran amb la construcció d’un pilar a càrrec de la Colla Castellera Maduixots, procedents de l’Alt Maresme i La Selva Marítima.

L’alcalde de Lloret, Adrià Lamelas, convida a tothom a gaudir dels actes programats i assenyala que “la Diada és un moment ideal per mostrar que volem una Catalunya que faci de la cohesió social i la cultura una causa comuna, és necessari teixir grans consensos que ens permetin guanyar un futur compartit pel conjunt de la ciutadania i per les generacions que vindran”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un cotxe atropella un nen de 5 anys davant d’un supermercat a Valls

Notícia següent

Illa reivindica Catalunya com a “terra d’acollida” en el seu discurs per la Diada

Notícies relacionades