Camprodon manté viu el Carnaval: el comerç s’engalana i premia els millors aparadors

Bar Casal Camprodoní guanya el concurs amb una proposta de Charlot, seguit d’Els Titelles i la Perruqueria Ester

16 de febrer de 2026 a les 09:04h
Actualitzat: 16 de febrer de 2026 a les 09:04h
Bar Casal Camprodoní, disfressats de Charlot pel Carnaval de Camprodon

Tot i que els actes previstos per dissabte es van haver de suspendre a causa del vent, el sector comercial de Camprodon es va sumar al Carnaval Camprodon 2026, ambientant els seus establiments i participant en el concurs d’aparadors i disfresses convocat per l’Ajuntament.

L’alcalde i diversos regidors van visitar els comerços participants per valorar les propostes presentades. El jurat va tenir en compte els criteris com l’adequació del local a la temàtica de Carnaval, la decoració de l’aparador i la caracterització dels participants.

Els Titelles, ambientats en una carpa de circ pel Carnaval de Camprodon

Després de la deliberació, els premis es van atorgar de la manera següent:

  • 1r premi (600 €): Bar Casal Camprodoní, disfressats de Charlot, amb una proposta inspirada en el món del cinema.
  • 2n premi (300 €): Els Titelles, amb un establiment ambientat com una carpa de circ.
  • 3r premi: Perruqueria Ester – Les bruixes, per la seva proposta temàtica.

Des de l’Ajuntament de Camprodon han volgut agrair la implicació i l’esforç de tots els establiments participants, que han contribuït a mantenir viu l’esperit carnavalesc al municipi malgrat les inclemències meteorològiques.

Perruqueria Ester – Les bruixes al Carnaval de Camprodon