Un any més, el plat més representatiu de la gastronomia rosinca agafa protagonisme amb la campanya dedicada al suquet de peix, una acció gastronòmica que ha esdevingut un clàssic, i que promociona i valora la restauració local i els productes autòctons com són el peix fresc i els vins de la DO Empordà.
Enguany hi participen 13 restaurants: Avenida, Bitàkora, Ca la Valeria, El Mirador de l’Almadrava, El Trull, Falconera, l’Àncora, La Cala, Risech, Roc Fort, Sa Brasa, Santa Llúcia i Sumac. Tots els menús inclouen entrants, postres i vi i es podran degustar del 21 d’octubre a l’1 de novembre. Igualment, cada restaurant, com a bon prescriptor dels productes de la comarca, recomana acompanyar l’àpat amb un vi específic, produït sota el segell de la Denominació d’Origen Empordà.
La campanya es promociona a Roses i a l’Empordà; a comarques veïnes com la Garrotxa, Osona, Ripollès i Gironès; a la revista Cuina i al sud de França (la campanya coincideix amb el període de vacances de Tots Sants a França), mitjançant anuncis en premsa i un espot publicitari a xarxes socials, cinemes i televisió.
La informació detallada sobre els restaurants, els menús i les bases del sorteig es troba al portal web de Turisme de Roses: www.visit.roses.cat, així com en els tríptics que es distribuiran a l’Oficina de Turisme i a diversos establiments de Roses.