Ca l’Anita acull l’exposició ‘Simplement Gimbernat’ a partir del proper dissabte a Roses

17 de gener de 2022 a les 12:34h

D’arrels empordaneses, nascut a Figueres el 1973, Gimbernat es manifesta de forma tardana i ens convida a fer un viatge als sentiments més profunds. Les seves pinzellades són fruit de la contemplació i, més enllà dels colors i de les formes, dels estils i de les tendències, obre les portes als ulls del visitant convidant-lo a dissenyar la seva pròpia percepció, inspirada, però, per les seves mans.

Tot i fer anys que es dedica a la pintura, no ha estat fins ara que Xavier Gimbernat ha començat a compartir públicament les seves obres, amb una primera exposició realitzada el passat mes d’octubre a la ciutat de Figueres.

L’exposició de Ca l’Anita permetrà al públic rosinc i visitant, conèixer el món que el pintor plasma en les seves teles, basat en el paisatge que l’envolta, aquell que albira des de la barraca del seu olivar entre Roses i Cadaqués, així com les vivències d’un recent viatge al Senegal, escenari que el va captivar.

La inauguració tindrà lloc el proper dissabte 22 de gener, a les 19 h. Entrada lliure amb reserva prèvia. L’horari de sala per visitar l’exposició fins al 28 de febrer és de dilluns a diumenge de 10.30 a 13.30 i de 17 a 19 h.