Diumenge, 16 de febrer de 2025
És notícia

Blanes proposa una sessió de contes itinerant amb tota la família dissabte amb ‘La Volta al Món en uns quants contes’

Avatar photo

L’espectacle mòbil a càrrec de l’animador Moi Aznar començarà dissabte a les 7 de la tarda a Sa Palomera, i farà un recorregut per S'Auguer i Sa Massaneda

L’Ajuntament de Blanes, a través del projecte ‘Treball als Barris’ del Departament de Promoció de la Ciutat, i comptant amb la col·laboració de la Biblioteca Comarcal, ha organitzat per aquest cap de setmana una experiència prou insòlita, nova i interessant. Es tracta que la família faci un recorregut per diferents espais del municipi, mentre s’expliquen diversos contes que els portaran molt lluny amb l’ajuda de la imaginació.

L’espectacle mòbil se n’encarrega d’animar-lo tot un expert en la matèria, Moi Aznar, qui incorpora al mestre de cerimònies perfecte per conduir la família a través d’un viatge pel municipi i pel món. I és que l’espectacle que es presenta du per títol ‘La Volta al Món en uns quants contes’, perquè d’això es tracta: de viatjar mentre es trepitgen diferents racons de Blanes, a l’hora que la imaginació contribueix a poder anar més lluny a través dels relats de Moi Aznar, de la Companyia de Teatre Còmic Jomeloguisojmelo

‘La Volta al Món en uns quants contes’ a S’Auguer i Sa Massaneda

‘La volta al món en uns quants contes’ es farà dissabte vinent 15 de juliol a partir de les 7 de la tarda, i el punt de trobada serà davant d’un dels indrets més emblemàtics de la ciutat: la Roca de Sa Palomera, el lloc més visitat del municipi on comença la Costa Brava o, si ho prefereixen: on la Costa es fa Brava. A partir d’aquí començarà una ruta per diferents escenaris, tot fent un recorregut pels barris de S’Auguer i Sa Massaneda.

L’espectacle dura una hora, aproximadament, i per emprendre el vol tan sols es necessita que tothom qui vulgui fer l’extraordinari viatge tingui ganes de passar una bona estona i portar calçat còmode per no cansar-se, tot i que el recorregut que es farà no és llarg. L’habilitat del narrador, en aquest cas, fa que l’experiència la pugui gaudir públic de totes les edats, petits i grans, tot i la canalla serà lògicament la principal protagonista.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Núria Parlon formalitza el relleu dels nous responsables de Grameimpuls

Notícia següent

Junts presenta les iniciatives per protegir i impulsar el català

Notícies relacionades