Dilluns, 21 d'abril de 2025
És notícia

La Bisbal promociona una campanya per revifar el comerç

Avatar photo

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà enceta avui una nova campanya per promoure l’obertura de nous locals. Amb l’eslògan ‘Obrir un local, idea genial’, la iniciativa vol ajudar a dinamitzar els locals buits de la ciutat, omplint-los de vida a fi d’aconseguir que la Bisbal enriqueixi el teixit comercial i de serveis variat i de qualitat, tant per la ciutadania com pels seus visitants.

L’Àrea de Promoció i Desenvolupament Local ja fa anys que porta a terme un servei d’assessorament a persones emprenedores que volen obrir un negoci i per això mateix impulsen la creació d’una base de dades d’aquells propietaris que estiguin interessats a posar per llogar o vendre el seu local comercial i dels emprenedors interessats a obrir un local comercial a la Bisbal d’Empordà.

L’objectiu final és facilitar que les persones que volen obrir un local per a un negoci a la Bisbal d’Empordà tinguin diferents opcions a escollir, endegant una campanya que va directament als sectors clau per a l’obertura de locals comercials tancats. ‘Obrir un local, idea genial’ aposta per donar eines i suport, principalment, a propietaris/àries i potencials emprenedors/es que vulguin ocupar algun d’aquests locals buits.

La campanya arrenca avui en l’àmbit digital (xarxes socials i Google Ads) i amb el repartiment de fulletons explicatius arreu de la ciutat, dirigits a emprenedors/es i a propietaris/àries. Alhora també es pot consultar l’apartat web a visitlabisbal.cat. Al web s’hi pot consultar en tot moment la campanya i es poden deixar dades de les persones interessades, de persones propietàries que vulguin vendre o llogar un local comercial, així com d’emprenedors/es que volen obrir-ne un a la Bisbal d’Empordà.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Blanes acabarà de completar el mural d’art urbà encetat al concurs del Blanes Urban Festival

Notícia següent

Tret de sortida de “Granollers, una ciutat inclusiva, accessible i justa”

Notícies relacionades