Dimecres, 16 d'abril de 2025
És notícia

Arrossega un policia 20 metres en fugir d’un control, perquè anava carregat de marihuana

Avatar photo
Els agents van necessitar el reforç de més unitats per poder detenir el sospitós

La Policia Local de Vidreres ha detingut un home que es va saltar un control i que va acabar arrossegant uns 20 metres un dels agents que intentava aturar-lo.

Els fets van passar la matinada de dissabte a diumenge quan una patrulla va demanar al conductor que s’aturés. Inicialment, el conductor va fer intenció d’aturar-se, però quan el policia li va demanar la documentació, va accelerar i va acabar fugint. En la maniobra, un braç d’un dels agents va quedar enganxat amb el cotxe i el conductor va arrossegar el policia uns 20 metres fins que, finalment, es va acabar aturant. De seguida es va demanar reforç a altres unitats per detenir el sospitós i poder fer el registre del vehicle.

En l’escorcoll posterior, els agents van trobar diverses bosses plenes de marihuana que transportava. En concret, al seient del darrere hi havia una maleta de grans dimensions i que desprenia una forta olor. En obrir-la, els policies es van trobar amb deu paquets envasats al buit, que entre tots sumaven dotze quilos de marihuana.

Per tot plegat, l’home va quedar detingut per un delicte contra la salut pública i un altre per atemptat contra els agents de l’autoritat. Un cop va passar a disposició del jutjat de guàrdia de Santa Coloma de Farners, va quedar en llibertat amb càrrecs.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Àrea verda d'aparcament al Prat de Vilanova

Les zones verdes d’aparcament de Vilanova i la Geltrú tornaran a funcionar al maig

Notícia següent
Pla manteniment Barri a Barri presentació Lleida

Lleida abordarà el control de plagues amb una inversió de 44 milions d’euros en el manteniment de la ciutat

Notícies relacionades