Una coneguda aerolínia llança dos vols setmanals directes entre l’aeroport de Girona i Tànger

La companyia aterra a la capital gironina amb aquests trajectes que connecten les dues ciutats des d’aquest dimecres

30 d'octubre de 2024 a les 12:51h

Air Arabia llança dos vols per setmana que connectaran l’aeroport Girona-Costa Brava amb Tànger a partir d’aquest dimecres.

Els vols sortiran dimecres de Girona a les 10 del matí amb arribada a Tànger a les 12 del migdia. Des de Tànger, sortirà a les 7.15 del matí i arribarà a l’aeroport gironí a les 9.10 hores. El segon vol sortirà dissabte de Tànger a les 11.25 amb arribada a Girona a les 13.20. De l’aeroport de Girona en sortirà a les 14.10 i arribarà a la ciutat marroquina a les 16.10 hores.

La companyia, que operarà per primera vegada a Girona, compta amb més de 70 destinacions internacionals i nacionals des de les seves set bases marroquines.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit