Dilluns, 10 de febrer de 2025
És notícia

A presó tres lladres per robar a casa d’una família de Cervià de Ter mentre dormien

Avatar photo

Els Mossos d'Esquadra van trobar 233 plantes als domicilis dels detinguts

El jutge ha decretat l’ingrés a presó de tres homes que el passat 14 de juliol van robar a Cervià de Ter (Gironès). Ho van fer a una casa habitada per un matrimoni i el seu nadó. L’home els va sorprendre perquè va sentir soroll quan els lladres ja marxaven de l’habitatge, a quarts de cinc de la matinada. A un dels lladres el van capturar al moment i als altres dos més tard. Els Mossos van escorcollar també els seus domicilis per buscar els objectes robats i els hi van trobar 233 plantes de marihuana. Per tot plegat els hi imputen un delicte de robatori amb força a domicili i un altre contra la salut pública. Dos d’ells ja tenien antecedents.
Els tres detinguts, veïns de Cervià de Ter, van entrar a una casa del mateix municipi la nit del 14 de juliol. A l’interior hi havia un matrimoni amb el seu fill de mesos. Va ser l’home el que es va despertar, cap a quarts de cinc de la matinada, després de sentir soroll a l’interior de casa seva. Ell mateix va veure com els lladres fugien saltant per una finestra de la cuina. A dins de la llar hi va trobar a faltar una bicicleta i un televisor.

Aleshores va començar la cerca dels tres lladres a l’entorn de la casa de Cervià. Els Mossos d’Esquadra van localitzar-ne un ràpidament perquè s’havia amagat darrere les bardisses d’un camp proper. Als altres dos els van trobar a casa del primer detingut.

Quan els agents van escorcollar el domicili van trobar el televisor i la bicicleta robada a la família. Els mossos també van trobar 233 plantes de marihuana i estris per tal de cuidar-les.

L’endemà mateix dels fets, el 15 de juliol, els tres detinguts –dos dels quals amb antecedents- van passar a disposició judicial. Els hi imputen un delicte de robatori amb força a domicili i un altre contra la salut pública. El jutge en funcions de guàrdia de Girona els ha enviat a la presó.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tres detinguts per tràfic de cocaïna, haixix, marihuana i èxtasi a Llançà

Notícia següent

Amenaça els clients d’un bar de Girona amb un punyal de grans dimensions

Notícies relacionades