Dilluns, 16 de juny de 2025
És notícia

S’enfronta a 28 anys de presó per abús sexual a dues menors a la Selva

Avatar photo
Una de les menors, que llavors tenia 14 anys, afirma haver estat violada per l’acusat
Judici abusador

L’Audiència de Girona ha jutjat un jove que s’enfronta a 28 anys de presó per abusar sexualment de dues adolescents a qui havia conegut per Instagram.

Els fets es remunten al gener del 2019, quan tots tres van quedar per veure’s a Caldes de Malavella (Selva). El processat ha admès haver-se fet tocaments amb una de les menors, que llavors tenien 14 anys, però ha dit que van ser consentits.

La víctima, per la seva banda, ha relatat que tot i que va provar de desempallegar-se’n, el noi la va dur a un carreró i va acabar violant-la.

L’altra noia, si bé no recordava massa detalls, sí ha concretat que el processat va intentar excedir-se amb ella. L’acusat també afronta passar-se 10 anys en llibertat vigilada i pagar 29.000 euros d’indemnització.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Renfe ofereix 200.000 places addicionals per arribar a Montmeló amb motiu del Gran Premi d’Espanya de Fórmula 1

Notícia següent

Cunit participa un any més a la campanya Europea Let’s Clean Up Europe

Notícies relacionades