Èxit de la campanya de dinamització comercial ‘Jugua i Guanya amb el Seguici’ de Montblanc

La campanya ha aconseguit visibilitzar locals comercials buits i s'han signat contractes de lloguer

La campanya de dimanització comercial ‘Juga i Guanya amb el Seguici’ acabava aquest dissabte 4 de setembre coincidint amb la celebració de la Ganga Food Night que va acollir el lliurament dels premis.

La iniciativa, impulsada per l’Ajuntament de Montblanc en col·laboració amb la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc, comptava amb una vuitantena d’establiments participants, associats i no associats a la UBCM.

Gràcies a la campanya, s’han visibilitzat una quinzena de locals comercials en desús que s’han netejat i han acollit elements del seguici popular montblanquí durant diverses setmanes d’aquest estiu. Actualment ja es té constància dels primers contractes de lloguer signats. Aquesta acció ha generat desenes de visites als locals de persones interessades a llogar-los i tornar a donar-los vida establint-hi noves activitats comercials. Diversos propietaris i agents de la propietat immobiliària que gestionen aquests espais han valorat positivament la participació en la campanya per l’interès que han despertat alguns locals que fa anys que estaven tancats i passaven desapercebuts.

A més de fomentar la visibilització dels locals i poder veure els elements del seguici popular, els clients dels comerços montblanquins podien participar en un joc d’endevinalles que consistia a encertar o aproximar-se al màxim possible, sense passar-se, a la xifra concreta d’elements que hi havia dins de pots exposats en els aparadors d’aquests comerços. En total, es van recollir més de 5.000 butlletes amb respostes a les 5 endevinalles proposades per optar al premi de 5 patinets elèctrics.

El lliurament dels premis es va dur a terme el passat dissabte 4 de setembre a la plaça 1 d’octubre de Montblanc en el marc de la Ganga Food Night. Els guanyadors van aproximar-se, sense passar-se, del nombre correcte d’elements de cada pot amb una forquilla entre les 5 i les 19 peces d’error. En aquesta ocasió, els que més s’hi van aproximar van ser Joan Torres Alarcón, Bet Janer Guitart, Laura Casas Murtra, Anabel Muñoz Masegosa i Judith Muñoz que ja gaudeixen del seu patinet elèctric.

Aquesta campanya ha comptat amb la coordinació del programa Treball als Barris del Servei d’Ocupació de Catalunya i Concactiva i la participació del Seguici Popular de Montblanc.