Dijous, 13 de febrer de 2025
És notícia

Vimusa estrena logotip i identitat corporativa

Avatar photo

L’empresa municipal Vimusa ha iniciat un projecte de transformació de marca que inclou la renovació del logotip i de la identitat corporativa. Després de 30 anys, la companyia ha apostat per un disseny més modern que posa en valor el seu compromís amb la sostenibilitat, la transparència i la proximitat.

La transformació de la marca planteja canvis en el logotip, l’ús dels colors corporatius i la tipografia, però també en l’ús del llenguatge, més senzill, visual i pròxim. La nova identitat, que respon a la necessitat d’adaptació al món digital, s’implementarà durant les pròximes setmanes a tots els formats digitals i físics de l’empresa.

Digitalització i millora de la comunicació

A banda de la renovació de la identitat corporativa, Vimusa està treballant en altres projectes per millorar la comunicació amb els usuaris i usuàries. Un d’ells, de cara al 2024, és la renovació de la pàgina web i l’obertura de nous canals de comunicació.

Tot plegat s’emmarca en l’estratègia global de l’empresa pública per continuar millorant la relació amb la ciutadania.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

25 ramaders argentins visiten Lleida per conèixer el sector porcí lleidatà

Notícia següent

El Pla Estratègic Metropolità de Barcelona renova les presidències dels seus consells

Notícies relacionades