Viladecans estableix un servei d'autobús especial al Cementiri per facilitar els trajectes el dia de Tots Sants

El Cementiri també ampliarà el seu horari fins al 2 de novembre de 9 a 20 hores

28 d'octubre de 2025 a les 15:35h

L’Ajuntament ha posat en marxa un servei d’autobús especial al Cementiri amb motiu del dia de Tots Sants. El servei seguirà els recorreguts habituals de les línies VB1 i VB2, però, un cop passada la plaça d’Europa, anirà en direcció al cementiri, en lloc de l'estació de tren. El Cementiri ampliarà, a més, el seu horari, i des del 25 d’octubre al 2 de novembre obrirà de 9 a 20 hores ininterrompudament.

Els abonaments habituals de transport públic seran vàlids per fer ús d’aquest servei especial d’autobús. Hi haurà un autobús per hora i sentit, amb 33 trajectes en total cada dia, que permetran a la ciutadania arribar al cementiri amb més freqüència.

A més, el cementiri es reafirma amb el seu compromís amb l’ecologia i proposa als usuaris que les ofrenes florals que es portin siguin naturals per facilitar l’eliminació de residus, tot aconsellant la no utilització de gerros on l’aigua quedi estancada per evitar la proliferació del mosquit tigre.

L'Ajuntament aprofita la data de Tots Sants per fer una jornada de portes obertes a l'ermita de Sales, l'edificació més antiga del municipi. Enguany estrenarà també una edició nocturna de la visita guiada que començarà a les 19 hores, i en la qual els veïns i veïnes coneixeran la història local a partir d’un recorregut pel Cementiri i els personatges que hi reposen. La inscripció es pot fer a l'Arxiu Municipal (tel. 936 352 985).

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit