VÍDEO | Imprudència greu a la C-31: Un home circula per l’autopista amb una ‘pocket bike’ sense casc

L'individu hauria accedit a la via ràpida des de Sant Adrià de Besòs

27 de novembre de 2025 a les 08:10h
Actualitzat: 27 de novembre de 2025 a les 08:10h

Les imatges d'un incident insòlit ocorregut ahir a la C-31, a l’altura de la Gran Via de les Corts Catalanes s'estan viralitzant a les xarxes. Les gravacions, publicades per Circuli per la dreta, tot i no ser de gran qualitat, deixen clar un comportament extremadament perillós: un home circulant per l’autopista amb una pocket bike, una mini moto pensada per a infants i per a un ús exclusiu en circuits tancats. Per acabar-ho d’empitjorar, ho feia sense casc, portant només una gorra.

Segons relaten diversos testimonis al mitjà mencionat, l’individu hauria accedit a la via ràpida des de Sant Adrià de Besòs i n’hauria sortit a l’enllaç de Bac de Roda – Poblenou, recorrent així un tram notable de l’autopista en condicions totalment inapropiades.

Aquest nou episodi torna a posar el focus en la creixent temeritat d’alguns conductors, que semblen ignorar tant el risc que generen com les possibles sancions. La zona acumula casos sorprenents els darrers mesos, i aquest incident n’és un exemple més de fins on pot arribar la irresponsabilitat a la carretera.