Va ser la matinada d’aquest dissabte. Un grup de joves, organitzats a través de les xarxes socials, van celebrar una subway party, una festa a les instal·lacions del Metro caracteritzada pels seus actes vandàlics, informa Betevé.
Els Mossos d’Esquadra van rebre diverses trucades de passatgers indignats, quan mancaven vint minuts per les dues de la matinada, alertant que un grup de joves estaven fent pintades al metro.
Hi van acudir diverses patrulles que van identificar 15 persones als jardins de les Tres Xemeneies, a pocs minuts a peu de l’estació de Paral·lel de la Línia 2.
L’Àrea Regional de Transport Urbà (ARTU) de Barcelona dels Mossos d’Esquadra ha obert una investigació per esclarir els fets i poder esbrinar qui va organitzar l’esdeveniment.
I és que van ser desenes els joves que van fer pintades a les estacions d’Universitat i Paral·lel i a l’interior dels vagons, van enfilar-se al mobiliari de les andanes i, fins i tot, van accionar un extintor i el van llaçar enmig de la via.
Les línies L1 i L2 van haver d’aturar el servei i TMB ja ha posat en mans dels Mossos d’Esquadra les imatges de les càmeres de seguretat i estan “valorant els danys per presentar la denúncia corresponent”.