Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 30 anys com a presumpte autor d’uns trets amb arma de foc efectuats la matinada del 9 d’agost al barri de les Roquetes, al districte de Nou Barris de Barcelona. L’arrest es va fer efectiu el 15 d’octubre, després d’una entrada i escorcoll al seu domicili.
Segons la investigació policial, el 112 va rebre diversos avisos per una baralla multitudinària de matinada, en el marc de la qual es van sentir trets i una persona va resultar ferida, tot i que els agents encara no han pogut localitzar-la.
🚔 Detenim un home per uns trets amb arma de foc ocorreguts la matinada del 9 d’agost al barri de les Roquetes, a Nou Barris (BCN).
— Mossos (@mossos) October 18, 2026
🔎 Li atribuïm els delictes d’amenaces, tinença il·lícita d’armes i lesions. pic.twitter.com/oQ68RkYDDH
Beina, projectil i impacte en un vehicle
Agents de la Policia Científica van recuperar a la zona una beina i un projectil, i també van detectar un impacte compatible amb una arma de foc en un vehicle estacionat. Les inspeccions de dos vehicles relacionats amb l’incident van aportar nous indicis que van permetre identificar l’autor i localitzar-ne el domicili.
L’home va ser detingut pels delictes d’amenaces, tinença il·lícita d’armes i lesions, i va passar a disposició judicial el mateix dia de la detenció.
Setze antecedents policials i cap llicència d’armes
Segons els Mossos, el detingut acumulava setze detencions anteriors, principalment per delictes contra el patrimoni, contra les persones i contra la salut pública. A més, no tenia llicència d’armes ni cap arma registrada legalment.